۱۳۸۹ فروردین ۱۴, شنبه

از شادي به شما :

سلام. حيفم اومد اين متن دل‌نشين را كه شادي براي تشكر گذاشته ـ شما نبينيد.
«من از دیروز که باهاتون چت کردم تا امشب نشده بود کانکت شم. همین الان رسیدم خونه. اصلا نمیدونم چی بگم. دروغ چرا. میدونم چی میخوام بگم ولی با این صفحه کدر اشک که جلوی چشمام رو گرفته باعث حواس پرتیم میشه. یه خرده شوکه ام. بذار یه کم حالم بهتر بشه بقیه رو ته همین مینویسم.رفیق اینقدر خجالتم نده. من که کاری نکردم. باور کن همین که بدونم حال خودت و خانوادت خوبه برام یه دنیا ارزش داره. میخوام بگم از نوشته ات "احساس بودن" کردم. مرسی رفیق.از دوستانتون هم به خاطر لطف و شیرینی کلامشون ممنون./شادی»
راست گفتند كه :‌
معرفت درّ گراني است به هر كس ندهند
پر طاووس قشنگ است به كركس ندهند.
خدايي آدم وقتي اين آدمهاي مهربون را كه مي بينه به زندگي اميدوار مي شه.
شاد و سالم باشي طاووس معرفت.

۵ نظر:

  1. دیوانه ها را همه دوست دارند دیگر چه برسد به روانی بودنشان
    خوشحالیم که خوشحاید

    پاسخحذف
  2. طاووس معرفت!! خیلی ذوق مرگ شدم.
    مرسییییییییییییییی
    شادی

    پاسخحذف
  3. [آیکون خجالت]
    بابا فکر این لپ های از خجالت سرخ شده ما باش داداچ!!
    همگی خوش باشین.
    من متعلق به همه ملتم!!!

    شادی

    پاسخحذف
  4. راستی امروز دو تا مجموعه داستان از سیمین و همون کتابی که بهم معرفی کرده بودی(این مردم نازنین) رو خریدم. حالا چه وقت قراره خونه بشه الله اعلم.

    شادی

    پاسخحذف
  5. روزگارتان سرشار از آدم های مهربان باد

    پاسخحذف

چیزی می خواستی بگی؟