۱۳۸۸ بهمن ۲۹, پنجشنبه

دل نوشت 2

تيغ و تيزي بدون خون ريزي نمي شه ، عشق و محبت بدون مصيبت.

۱۰ نظر:

  1. سلام
    عشق را نیزه کن تا خون شود
    خون از تیغ آویزون شود
    منم یواش یواش یاد میگیرم روانی بشم
    کمکم کن :)

    پاسخحذف
  2. تیغ و تیزی بدون خونریزی میشه به خدا!

    پاسخحذف
  3. آقای روانی من شما ر به جا نیاوردم! شما؟

    محنویس.
    www.mohnevis.blogfa.com

    پاسخحذف
  4. هی هی هی هی هی (صوت تاسف شادی)

    پاسخحذف
  5. کاملا صادقه حرفت این مصیبت رو اگه از رو عشق بردارن که اصلا عشق ،عشق نمیشه

    پاسخحذف
  6. اون پست كنكورتون خيلي بامزه بود...

    پاسخحذف
  7. سلام
    اگر لاست را دیده باشید ، و دوست داشتید می توانید قسمتی از یافته های من از این سریال را بخوانید.

    پاسخحذف
  8. اون قضیه ی میلی و لیلی و دیگران و ما و اونا و اینا یادت میاد ؟
    من الان حالم خوبه !

    پاسخحذف
  9. براي ناشناس :
    سلام. من اگر نشناسمت چطوري بايد كمكت كنم؟

    پاسخحذف
  10. سلام
    هم تیغ بدون خونریزی میشه
    هم عشق بدون مصیبت
    باور کن
    امتحان کردم شده

    پاسخحذف

چیزی می خواستی بگی؟