۱۳۸۸ اسفند ۲۳, یکشنبه

مخاطب خاص با اسم رمز یاح یاح یاح

فدوي بدينوسيله با صداي رسا اعلام ميدارم كه هيچ گونه دل خوري از آن جناب مستطاب نداشته، ندارم و نخواهم داشت و برعكس خود را مديون توجهات ملوكانه آن ذات اقدس همايوني مي دانم. در همين راستا مشعوفم كه سنگ صبور آن بنده نواز يكه تاز بوده و در هر زماني كه مايلند هر چه مي خواهند به اين كمترين نالايق از فحش و ناسزا گرفته تا بد و بيراه بذل و بخشش نمايند. در ضمن بانوان حرم نیز دستمال به دست منتظرند تا هروقت اشک ما را درآوردید انجام وظیفه نمایند.
باقي بقايت . جانم فدايت.

۸ نظر:

  1. داداشی این یکدفعه ما آبجی هستیم / ممنون از آن معنای بس عمیق / حالمان بهتر شد !

    پاسخحذف
  2. ماکه خیلی متوجه نشیدم
    چون ارتباطی به ما نداشت

    پاسخحذف
  3. خیلی با حال بود!
    نامرت حال کیو گرفتی؟!

    پاسخحذف
  4. سلام حاجی جان
    ببخشید گرفتاری آخر سال نذاشت ما از پست های شما بهره کافی ببریم .

    پاسخحذف
  5. من حرف بدی نزده بودم.هیچ بد و بیراهی هم نگفته بودم. کاری خوبی نمیکنین دل دیگران رو می شکنین. این تپش قلبم رو نادیده میگیرم و باز هم برای شما و خانوادتون ارزوی خوشبختی میکنم.
    فراموش کردن آدم ها مدت هاست برام کاری سختی نیست.
    خوش باشی./

    پاسخحذف
  6. دیدم بی صفتیه اگه برای حضورتون توی زندگیم تشکر نکنم. هر چند شما برای هر ادمی به جز من هم این لطف رو انجام میدادین.
    در ضمن من شادی هستم.
    بازم ممنون.
    یا علی./

    پاسخحذف
  7. اين مطلب احتمالا ناظر به يه مطلب ديگه هست كه من ازش بي خبرم. در غير اينصورت من كه نگرفتم چي شد.

    پاسخحذف

چیزی می خواستی بگی؟