۱۳۸۸ اسفند ۱۹, چهارشنبه

هنوزبا هم هستيم

سلام . در پست يك دوست كامنت گذاشتم با اين عنوان : نظري ندارم. برام نوشته كه :
آخه واسه بیان نظری ندارم آدم نظر می زاره؟؟؟ نتيجه گرفتم كه خيلي اسكولم و احتمالا آدم هم نيستم.
راستش آدم برای بیان نظری ندارم مسلما نظری نمی ذاره اما اینو مینويسه که طرف بدونه هنوز کنارشيم و به یادشيم . خلاصه هنوز واقعادوستيم .
یه بار در یه ارتباط رادیویی از دوستان خواستم که حضورشونو اعلام کنند. یکی گفت : من چك كردم.همه سرجاشون هستند. یعنی اون یه نفر جای همه جواب داد.
گفتم : می خوام صدای همه را بشنوم نه برای این که بهشون اعتماد ندارم و این حرف ها . نه.
می خوام صداتونو بشنوم.می خوام قلبم اروم بگیره از این که هنوز با هم هستیم.
يعني انقدر سخت شده درك محبت؟!!!

۸ نظر:

  1. سلام
    حق با شماست .
    منم شده که نظری نداشتم و این جمله رو گفتم
    به قول شما یه اعلام حضوره
    اینکه من اومدم بهت سر زدم .
    به یادت بودم

    پاسخحذف
  2. سلام.خوب هستيد؟
    استدلال جالبي بود..
    آره موافقم خوبه كه وقتي ميايم مطلب وبلاگ كسي رو مي خونيم و نظري نداريم حتي اگه شده با يه سيمبل گل حضورمونو اعلام كنيم..خيلي خوبه!
    اما خب بايد به اون بنده خدا هم حق داد؛آخه با چه اميدي اومده كامنت هاشو خونده كه ببينه ملت با نظرش موافقن يا اينكه اصلا نظر بقيه چيه و اون وقت با كامنت شما روبرو ميشه!
    به نظر من شما همينجور كه انقدر صادقانه الان توضيح دادي بايد تو وبلاگ اونايي هم كه ميري و نظري نداري توضيح بدي كه مثلا اومدم مطلبتو خوندم و لذت بردم اما واسه اينكه بهت بگم هميشه بهت سر ميزنم اين كامنتو گذاشتم؛با وجوديكه نظري ندارم!
    به هر حال كار جالبي كرديد..
    موفق و پاينده باشيد..

    پاسخحذف
  3. http://www.anisasite.com/fun/funmusic.htm

    شادی هم هست

    پاسخحذف
  4. سلام
    اومدم دیدم نظرم ارسال نشده
    دوباره می نویسم .
    اینکه ..........

    پاسخحذف
  5. کدوم وبلاگ رو دیدی اینقدر سریع جواب کامنت بده
    برو واسه دوستات تعریف کن
    یاح یاح یاح

    پاسخحذف
  6. آره رفیق واسه یه محبت ندیده درک محبت همین قدر سخته!!!

    پاسخحذف
  7. نترسین نترسین ما همه با هم هستیم.

    پاسخحذف

چیزی می خواستی بگی؟