۱۳۸۸ اسفند ۲۶, چهارشنبه

مانيفست رواني

با سلام ضمن احترام به همه مهمانان اين وبلاگ به صراحت عرض مي كنم كه هدف بنده از ايجاد اين محيط به وجود آوردن فضايي است براي تبادل نظر در زمينه هاي مختلف نويسندگي. اگر دقت كرده باشيد از شعر تا داستانك و كاريكلماتور و... در اينجا نوشته مي شود تا زمينه هاي متفاوت امكان ايجاد بحث هاي علمي مختلف را فراهم نمايد.
به هيچ وجه قصد ندارم با نوشتن دراين مكان از كسي انتقام بگيرم يا به كسي حمله كنم.به قول عارف قزويني شاعر ملي :
قلم چون گرفتي دو رويي مكن
غرض ورزي و كينه جويي مكن
از همه افرادي كه با حضور گرمشون دل گرمي بهم مي دند متشكرم . حتي كساني كه خاموش مياند و ميرند. اما هدف من ايجاد يك رابطه علمي و تبادل نظر بين علاقمندان نويسندگي است .
ورود به حريم شخصي ديگران در اينجا ممنوع است.مخ زني و پارك كردن در مقابل احساسات ديگران مساوي است با پنچر كردن اونم از نوع چهار چرخش.
بابا چرا ما ملت اينجوري شديم؟ سر هر چيزي دعوا درست مي كنيم و دل خوري.
بذار رو راست باشيم. می دونی چی اعصابم را خراب می کنه ؟این که یکی با شادی بیاد با غصه بره...
لااقل قشنگ برو . با قهر و اخم و ناراحتی نباشه.حق داری و می تونی فراموش کنی. باشه . اشکال نداره اما همینو قشنگ انجام بده . لااقل همین یه بار...
به نظر من چگونه رفتن از خود رفتن مهمتره ...
من احترام می ذارم به نظر شما . هر طور كه تصميم بگيريد بنده در خدمتم اما چرا این طوری؟!!!

۱۰ نظر:

  1. نه منظورم شما نبودی اقای محترم.
    شادی

    پاسخحذف
  2. الان که گفتم اقای محترم شما باید فک کنی که من شما رو مسخره کردم که اینو گفتم و محاله شادی به من بگه اقای محترم!!!!!!!! اره دیگه اینطوری فک کنین گه دعوا رو ادامه بدیم. الان نوبت شماست!!!!!!!!

    پاسخحذف
  3. اها یه دلیل دیگه گیر اوردم که دعوا کنیم!!!!!!
    مگه من ترشیده ام که میگین امیدوارم خیلی زود شوهر کنی!!!!!!!!! یاح یاح یاح یاح
    بدو بدو تا داغی دعوا نخوابیده
    یاح یاح یاح یاح

    پاسخحذف
  4. خواستم توی یاهو بهتون پی ام بدم که آی دی شما رو پیدا نکردم
    شادی

    پاسخحذف
  5. ببنی داداش بیخیال
    سعی کن مسافرتتون خوش بگذره
    اگه اینکه بدونین من از تون ناراحت نیستم مشکلی رو حل میکنه، من ازت ناراحت نیستم.یعنی الان دیگه ناراحت نیستم
    معذرت میخوام
    شادی

    پاسخحذف
  6. سلام
    چه مطلب خوبی بود .! همه اش جالب بود .
    دوست داشتم بگی که منظورت من بودم یا نه ؟
    آخه من فقط تو این وبلاگ یه چیزهائی حالیم میشه . بقیه جاها اصلاً نمیتونم چیزی بفهمم !
    تو رو هر کی دوست داری تعطیل نکن .!
    نکن !

    پاسخحذف
  7. چی شده اینجا هم دعواست؟ نکنه من چیزی گفتم شک کردم به خودم

    پاسخحذف
  8. یاح یاح یاح یاح
    میبینم که همه دچاز سوء تفاهم شدن.
    یاح یاح یاح
    الان ملت دارن همه منو فحش میدن.
    بدو برو از دل تک تک خواننده هات درار
    یاح یاح یاح

    پاسخحذف
  9. ما با غم آمدیم با شادی رفتیم!

    پاسخحذف

چیزی می خواستی بگی؟