۱۳۸۹ فروردین ۹, دوشنبه

برائت از مشركين

پس از نوشتن پست هاي عشقولانه و روراست اين توهم در برخي از خوانندگان گرامي ايجاد شد كه در اين نوشته ها رگه هايي ازنوعي زن ستيزي موج مي زند و اين عزيزان با سردادن فرياد وامصيبتا ـ وامظلوما در قسمت كامنت خواب خوش را بر ما حرام نمودند.
اينجانب بدينوسيله به اطلاع تمامي خوانندگان محترم و محترمه مي رسانم كه به هيچ وجه ارتباطي با مردان زن ستيز نداشته و ندارم و از آن‌جا كه روزي روزگاري ممكن است بر اثر يك حادثه آدم فروشي راه همسر محترمه به اين وبلاگ بيافتد، براي به دست آوردن دل ايشان ( و صرف نظر كردن از گناه بنده و تخفيف در مجازات) عرض مي كنم كه : بدون همسرم هيچم و اوست كه در اين كوره راه زندگي، مرا بر دوش كشيده چون بار گران به سوي مقصد مي برد.(توجه داشته باشيد كه من بار گرانقيمتم) القصه اعلام مي كنم كه اين نوشته ها فقط جنبه نوشتاري دارند و هيچ قصد و غرض و مرضي در كار نيست.
پي نوشت 1:‌ فقط يه خانم تمام عيار مي تونه مردي مثل منو تحمل كنه.
پي نوشت 2 : براي موجوديت خانم ها به عنوان زيباترين و هنرمندانه ترين مخلوقات خدا احترام قايلم.
پي نوشت 3 : مادر من يك خانمه. همسرم يك خانمه و دخترهام خانم هستند و من به همه آن‌ها عشق مي ورزم.

۱۴ نظر:

  1. سلام
    خوب شاید شانس آوردین که من از همین پست شروع کردم به خوندن وبلاگتون وگرنه شاید بدجوری جزو منتقدین میشدم! توضیجاتتون قانع کننده بود و از طرف خانوما میگم که بخشیده شدین!!
    قلمتون همونطوری که انتظار میرفت شیرین بود. منتظر پست های دیگه هستم. ممنون

    پاسخحذف
  2. سلام بر شما
    آقا جان ما کی متوهم شدیم و حس کردیم که شما زن ستیزین.؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    بعدشم شما یه مطلب می ذارین ما هم یه جواب .
    همین دیگه .
    خداوند مادرو همسرو دختران گرامتون رو حفظ کناد.
    آآآآآآآآآآآآآآآآآآآمین .
    به خدا بنده بی تقصیرم .
    آیکون گل هم ندارین که براتون بفرسیتم .

    پاسخحذف
  3. خودم میفروشمت. یاح یاح یاح یاح

    برای پی نوشت یک به شدت احترام قائلم.

    پاسخحذف
  4. عضو شدین نت گامون؟

    پاسخحذف
  5. (توجه داشته باشيد كه من بار گرانقيمتم)
    چه جلافتا!!

    یاح یاح یاح یاح یاح

    پاسخحذف
  6. راستی منظورت این پست بود که بخونم؟ همونیکه توی چت پیشنهاد داده بودین.

    شادی

    پاسخحذف
  7. راستی اگه آی دی نت گامونت حذف شد اهمیت نده. من که روزی یه آی دی درست میکنم!!!

    پاسخحذف
  8. راستی دیشب داشتم فک میکردم اقای بهروز چند درصد ممکنه یه توهم باشه. (ببخشین من به شدت عاشق فیلم ذهن زیبا هستم. اگه ندیدیش حتما ببین).
    منظورم این نیست که شما مشکل دارین ها. فقط یه تخیله در مورد اقای روانی.

    پاسخحذف
  9. بترکی که فقط سیرابی دوست داری!
    جونم مگ شی دم بریده شلوارت دوتا شده پدر سوخته...

    :D بابا قاطی نکن میخواستم سر به سرت بزارم :D

    پاسخحذف
  10. ببین اینکه حالت خوب نیست و من میدونم حال تو خوب نیست و هیچ غلطی هم نمیتونم بکنم خیلی وضعیت خوبی نیست. کاش به عنوان یه رفیق کوچولو میتونستم کاری برات انجام بدم. میدونی چیه. وقتی شما میری برای من دنبال سووشون میگردی تا منو خوشحال کنی، اون وقت من نمیتونم یه کار کوچولو برات انجام بدم باعث میشه چهار زانو بشینم روی صندلی و بغض کنم و دلم نبره از خونه برم بیرون. به قول تئودور (کوچکترین سنجاب فیلم آلوین و سنجاب ها) : بیسکویت میخوری برات بیارم؟!!
    چون مطابق همه ی آدم های دنیا که تا حرف میزنم سوء برداشت میشه مجبورم به جای رفیق برای این لحظه کلمه خواهر و برادر رو بیارم. با اینکه به هیچ عنوان از این عناوین خوشم نمیاد:
    اگه قابل دونستین، اجازه بدین مثل یه خواهر خیلی کوچکتر همراه غم هاتون باشم. اینجوری غم هاتون کمتر میشه و ریحان و یاس میتونن بابای شاد داشته باشن.
    ایشالله هر مسئله ای که براتون پیش اومده هر چه سریعتر حل بشه و دوباره یه روانی شاد رو بین خودمون داشته باشیم. یاح یاح یاح یاح
    از من نرنجی.

    پاسخحذف
  11. نظرات رو باز گذاشتم که از هر جای دنیا دلتون گرفته، با رضایت قلبی حاضرم سر من خالی کنی. جدی میگم. بیا فحش بده. یادته راجع به رفاقت چی گفتین؟ حالا نوبت منه. بیا رفیق.
    دلم نیمخواد هیچ وقت یاس و ریحان باباشون رو غمگین ببین.

    شادی

    پاسخحذف
  12. با درود فراوان...رفیق من تابحال توفیق نداشتم بیام وبلاگتون رو بخونم و اینکه سمیرا با آدرس وبلاگ من کامنت گذاشته احتمالن از سر اشتباه ایشون بوده والا من همچین جسارتی نمی کنم.امیدوارم درباره من رو از وبلاگچی بخونید , چون من پسرم و نه دختر و تقریبن بچه های وبلاگستان اکثرن منو می شناسن...به هر حال از این سو تفاهم ها پیش میاد تو دنیای مجازی...اما این ماجرا حسنش به اینه که وبلاگ شما رو شناختم :)
    روز و روزگار خوش و سالی پر از فرخندگی و بالندگی براتون آرزو مندم.

    پاسخحذف

چیزی می خواستی بگی؟