۱۳۸۹ فروردین ۱۰, سه‌شنبه

براي شما :

شايد اگر پست براي شادي را بخوانيد اين سئوال در ذهن شما بوجود بيايد كه بين ما چه اتفاقي افتاده ؟ براي شما توضيح مي دهم.
وقتي پست وصيت نامه عجيب را گذاشتم هم زمان با دوست خوبم صحبت مي كرديم. او از پيام هاي كوتاه من برداشت خوبي نداشت و از حالم پرسيد. ناخواسته واقعيت را برايش گفتم كه گرفتارم و ... برايم نوشت :
«ببین اینکه حالت خوب نیست و من میدونم حال تو خوب نیست و هیچ غلطی هم نمیتونم بکنم خیلی وضعیت خوبی نیست. کاش به عنوان یه رفیق کوچولو میتونستم کاری برات انجام بدم. میدونی چیه. وقتی شما میری برای من دنبال سووشون میگردی تا منو خوشحال کنی، اون وقت من نمیتونم یه کار کوچولو برات انجام بدم باعث میشه چهار زانو بشینم روی صندلی و بغض کنم و دلم نبره از خونه برم بیرون. به قول تئودور (کوچکترین سنجاب فیلم آلوین و سنجاب ها) : بیسکویت میخوری برات بیارم؟!!چون مطابق همه ی آدم های دنیا که تا حرف میزنم سوء برداشت میشه مجبورم به جای رفیق برای این لحظه کلمه خواهر و برادر رو بیارم. با اینکه به هیچ عنوان از این عناوین خوشم نمیاد:اگه قابل دونستین، اجازه بدین مثل یه خواهر خیلی کوچکتر همراه غم هاتون باشم. اینجوری غم هاتون کمتر میشه و ریحان و یاس میتونن بابای شاد داشته باشن.ایشالله هر مسئله ای که براتون پیش اومده هر چه سریعتر حل بشه و دوباره یه روانی شاد رو بین خودمون داشته باشیم. یاح یاح یاح یاح از من نرنجی.
نظرات رو باز گذاشتم که از هر جای دنیا دلتون گرفته، با رضایت قلبی حاضرم سر من خالی کنی. جدی میگم. بیا فحش بده. یادته راجع به رفاقت چی گفتین؟ حالا نوبت منه. بیا رفیق.دلم نیمخواد هیچ وقت یاس و ریحان باباشون رو غمگین ببین. »

باور كنيد از اين همه ابراز احساسات پاك يك دوست خوب انقدر انرژي گرفتم كه انگار هيچ مشكلي نبوده و نيست.
گاهي وقت ها بعضي ها فقط و فقط با وجود و حضورشان به آدم دل‌گرمي مي دهند. بيا با هم باشيم. در كنار هم باشيم. خيرخواه هم باشيم. اين مهم‌ترين كاري است كه مي تواني براي يك دوست انجام دهي. فقط باش... همين....فقط باش.

۵ نظر:

  1. میتونی راه های بهتر را نام ببری؟

    پاسخحذف
  2. سلام نمیدونم چرا حس میکنم باید بهت بگم داداش با ایینکه هنوز جنسیتت رو نمیدونم شاید به خاطر اینکه نوشتاهات داداشیه ولی هر چی باشه دوسشون دارم و امید وارم هر کدوم از داداشام و اجیام مشکلی داشته باشن با خوشی و سر سلامتی براشون حل بشه به خصوص مشکلات روانی عزیز
    چرا یه احساس بدی دارم وقتی بهت میگم روانی داداشم این اسم خوبی نیست که برا خودت گذاشتی یعنی علتش میتونه چی باشه ؟؟؟؟؟؟؟نمیدونم ؟؟؟!!!!!

    !!!!!!!

    پاسخحذف
  3. سلام
    دم شادی گرم. حتی اگه فقط همون نقل قول تئودور رو هم می گفت واسه یه عمر آم بس بود. خدا خیلی دوستت داشته که اونو سر راهت قرار داده.

    پاسخحذف
  4. میتونی راه بهتری رانام ببری!

    پاسخحذف

چیزی می خواستی بگی؟